Win een prijs met je tasontwerp

Dit jaar zal voor de achtste keer de tassen ontwerpwedstrijd van de Stichting Hester van Eeghen Leather Design plaatsvinden, met als thema: Young Royal Grace - A purse for our princesses. De Stichting nodigt jou van harte uit deel te nemen aan deze unieke ontwerpprijsvraag! Maak een ontwerp waarbij je je laat inspireren door de jonge prinsessen Amalia, Alexia en Ariane en waarin jeugdigheid, onbevangenheid en sierlijkheid centraal staan. Inzenden voor 15 november!

Aan alle elementen moet te zien zijn dat we met een gracieus object te maken hebben dat geschikt is voor een prinses in haar tienerjaren die steeds vaker in de spotlight staat. Laat je in je tassenontwerp inspireren door de verbinding aan te gaan tussen het heden en het verleden, hetzij in materialen, hetzij in vorm, waarbij de spanning zichtbaar wordt tussen toen en nu!

De winnaar van de Stichting Hester van Eeghen Leather Design prijs zal op zaterdag 2 december 2017 tijdens de beurs Meesterlijk – Design en Ambacht bekend gemaakt worden!

Wie mee kan doen en waaraan het ontwerp moet voldoen wordt uitgelegd op de website van de Stichting. De sluitingstermijn is echter al snel: 15 november 2017!

Stichting Hester van Eeghen Leather Design
t.a.v. Nadja van der Meer