Activiteiten

Het coronavirus beheerst nog steeds onze gedachten, gesprekken en levens. We hopen natuurlijk dat u en uw familie in goede gezondheid verblijven. De gezondheid en veiligheid van onze leden zijn voor de Nederlandse Kostuumvereniging altijd topprioriteit. In navolging van de richtlijnen van de RIVM zullen wij daarom onze verenigingsactiviteiten tot nader bericht annuleren of verplaatsen. Wel zullen in plaats daarvan enkele online presentaties worden georganiseerd.

Online Algemene Ledenvergadering 6 maart

DIGITALE BIJEENKOMST | 06 March 2021,
Op de eerste zaterdag van maart, werd traditioneel de Algemene Ledenvergadering gehouden, gevolgd door de Antiek Textielmarkt. Vorig jaar konden deze op het nippertje nog doorgaan. De ALV zal dit jaar online plaatsvinden. Voorop staat hierbij dat u als lid live en actief mee kunt doen. Via 'Teams' is dit mogelijk. We houden vast aan de eerste zaterdag van maart, die dit jaar op de 6de valt.

Internationaal Klompenmuseum in Eelde

DIGITALE BIJEENKOMST | 12 March 2021,
Op vrijdag 12 maart om 20.00 uur licht Bertus van den Hof, zeer enthousiast diversionair bij het museum, een gefilmde impressie over de grootste klompencollectie ter wereld toe. De verzameling van de gebr. Wietzes, de laatste klompenmakers in Eelde, vormde de basis hiervoor. Ondertussen zijn bijna alle landen hier vertegenwoordigd en zijn er maar liefst meer dan 2800 paar klompen en ander schoeisel met een houten zool te zien.