Twee kantmarkten in België

De Aarschotse kantclub 'De Vlasblomme' organiseert op 16 & 17 september 10- 18 uur hun tweejaarlijkse tentoonstelling onder de titel 'Kant schept een band' met demonstraties en kantmarkt. Locatie: Damiaaninstituut, Pastoor Dergentlaan 220, 3200 Aarschot (B). Info op kantclubdevlasblomme.be

De 29ste kantmarkt van Kantcentrum Bonheiden (B) heeft plaats op zondag 24 september 2017 van 10 tot 18 uur.Net zoals alle andere jaren is iedereen hiervoor welkom in en op het domein van de “Krankhoeve” te Bonheiden. Een wegbeschrijving is hier te vinden. De toegang is volledig gratis. Dit jaar zijn er opnieuw meer dan dertig standhouders waaronder kantclubs en –scholen, handelaars in kant en toebehoren en ook boekhandels. Een delegatie van Tsjechische kantwerkers is ook van de partij. Zij stellen hun werk tentoon, geven demonstraties en verkopen hun eigen werk en artikelen. Natuurlijk wordt er ook aan de kinderen gedacht: zij kunnen deelnemen aan een speciale workshop!

Krankhoeve
Grote Doelstraat 1