Tentoonstelling Quiltersgilde in Alkmaar

Het Quiltersgilde toont voor de 34ste maal ruim 200 quilts in de jaarlijkse Algemene Tentoonstelling van parchwork en quilts, deze keer in de Grote Kerk in Alkmaar van woensdag 6 t/m zondag 10 september 2017. Het programma op zondag staat in het teken van Sunday Schoolhouse: deze dag kunt u deelnemen aan diverse workshops en demonstraties.
De openingstijden zijn van woensdag t/m zaterdag van 10.00 – 17.00 uur en op zondag van 10.00 – 16.00 uur.
Alkmaar is goed bereikbaar vanuit het hele land. Op www.quiltersgilde.nl vindt u informatie over het openbaar vervoer en de diverse parkeermogelijkheden. Het programma van de workshops en demonstraties kunt u ook op deze website terugvinden. Ook kunt u daar een e-ticket kopen.

Grote Kerk te Alkmaar, Koorstraat 2. Het gebouw is rolstoeltoegankelijk.