Online ledenbijeenkomst #15: Frieda Sorber over P.LACE.S

EDIT: De lezing is terug te kijken via ons YouTube-kanaal.

Vrijdagavond 15 oktober om 20:00 organiseert de Nederlandse Kostuumvereniging haar vijftiende online ledenbijeenkomst. Frieda Sorber, oud-conservator van het ModeMuseum in Antwerpen, neemt u digitaal mee naar de tentoonstelling “P.LACE.S – De verborgen kant van Antwerpen”. Onder deze titel zijn op maar liefst vijf locaties in Antwerpen een grote collectie naald- en kloskant te zien, zowel historische stukken als modern design.

Hoe deel te nemen aan deze presentatie
De online presentatie wordt aangeboden via Teams, en is toegankelijk voor zowel leden als niet-leden. Via deze link heeft u op 15 oktober gratis toegang tot de bijeenkomst.

De presentatie start om 20 uur en zal tot uiterlijk 21 uur duren. We hopen natuurlijk dat u hierbij zult zijn. U hoeft zich niet van tevoren in te schrijven. Bij eventuele vragen kunt u contact opnemen met contact@kostuumvereniging.nl

De bijeenkomst wordt opgenomen en is na afloop op ons YouTube-kanaal te zien.

In verband met de opname is het essentieel dat deelnemers hun camera en microfoon uitschakelen. Hier kunt u een handleiding vinden. Wij behouden ons het recht voor deelnemers die camera en microfoon niet uitschakelen uit de vergadering te verwijderen.