Online ledenbijeenkomst #14: Amber Ambrose Aurèle

Amber Ambrose Aurèle is een fascinerende Nederlandse ontwerpster van unieke schoenen: van elk ontwerp maakt ze slechts één paar in één maat. Wereldwijd, onder meer in Portugal, Los Angeles, Istanbul en Hongkong, zijn musea geïnteresseerd in wat ze doet en stellen haar ‘kunstobjecten’ ten toon. Dat ze ook te zien waren in het Science Museum in Oklahoma komt door haar technologische belangstelling, zoals bijvoorbeeld blijkt uit 3D geprinte hakken van metaal.

Amber studeerde kunstgeschiedenis aan de UvA, haalde haar master in Theater, Film en Art Direction aan de Rietveld Academie en Shoe Design aan de ArtEZ. Samen met Iris van Herpen ontwierp ze een model dat door Taylor Swift gedragen werd in de videoclip van Bad Blood. Het type vrouw dat ze voor ogen heeft houdt het midden tussen de fatale en de fragile vrouw, uiteraard resulteert dat in uitdagende combinaties als het toepassen van hard leer met opengeknipte stukken waardoor de huid zichtbaar wordt.

Hoe deel te nemen aan deze presentatie
De online presentatie wordt aangeboden via Teams, en is toegankelijk voor zowel leden als niet-leden. Via deze link heeft u op 17 september gratis toegang tot de bijeenkomst.

De presentatie start om 20 uur en zal tot uiterlijk 21 uur duren. We hopen natuurlijk dat u hierbij zult zijn. U hoeft zich niet van tevoren in te schrijven. Bij eventuele vragen kunt u contact opnemen met contact@kostuumvereniging.nl

De bijeenkomst wordt opgenomen en is na afloop op ons YouTube-kanaal te zien.

In verband met de opname is het essentieel dat deelnemers hun camera en microfoon uitschakelen. Hier kunt u een handleiding vinden. Wij behouden ons het recht voor deelnemers die camera en microfoon niet uitschakelen uit de vergadering te verwijderen.