Change the System

12.10 uur    10 januari 2018    Museum Boymans van Beuningen, Rotterdam

‘Change the System’ toont design van ontwerpers, die de ambitie hebben om de wereld te veranderen – in kleine stappen of met een groot gebaar. Met werk van meer dan vijftig ontwerpers en kunstenaars geeft de tentoonstelling een beeld van de veranderkracht van het hedendaags design.
Maken we de zee weer schoon van plastic, bouwen we een wereld zonder kunststof, zetten we grafisch design in om het maatschappelijke debat helder en scherper te krijgen? Ontwerpers als Iris van Herpen, verbinden zich aan de drie actuele thema’s: schaarste, conflict en meerstemmigheid.
In de tentoonstelling zullen verschillende ontwerpers nieuw werk gaan ontwikkelen of experimenten uitvoeren, waarbij ze het publiek actief betrekken.

12.10 uur ontvangst in de hal van het Museum
12.30 uur rond/inleiding door een museumgids

Plaats
Museum Boymans van Beuningen , Museumpark 18-20, 3015 CX Rotterdam, 010-4419400
Vanaf Centraal Station: loopafstand 15 minuten; Tram en metro zie 9292OV. Parkeergarages: Parking Westblaak en parking Museumpark.
Maximale groepsgrootte 15  personen.

De kosten kunnen ter plaatse worden voldaan: €12,50 voor leden met een MK, introducés €15,00. Er is een toeslag van €2,-  bij het entreekaartje. Degenen die niet in het bezit zijn van een MK dienen zelf een kaartje te betalen. Schriftelijke opgave via onderstaand formulier tot 2 januari . Afmelden eveneens tot 2 januari. Bij later afmelden ontvangt u alsnog een nota. Om administratieve redenen zijn wij dan genoodzaakt € 2,- extra te berekenen.

Ik wil me aanmelden voor deze excursie

Lid NKV JaNee
Museumkaart JaNee